//Iqbaal and Karel in my heart yoww!
Aida Menghancurkan Hidup aku

Isnin, 11 November 2013 @ 4:50 PG | 0 Comment [s]

Kau tahu jenis kawan macam babi? hmm , yes you know. ni aku geram dengan aida , babi nya !
k dengar erh? dulu dia dengan geng sofea , kat situ die ngumpat pasal orang  geng aku ! eh , babi nya kau ingat kau siapa? pastu , dah gaduh dengan sofea , die bla ke geng akuu *eh tak malunya ! 
pastu die cakap dekat tasya and balqis suruh keluarkan aku dari SUPER EIGHT ! * Geng aku. 
padahal nama groups tu aku yang bagi nama ! benci k benci .

bukan tu je , syaf die rampas dari faten . farah die rampas dari balqis . ehh ! benci pulak aku tengok muka kebabian die tuu. sakai nyaa , bajet ada orang suka die. die tu cume menumpang kasih je. suka sangat ngumpat pasal sofea kat groups aku . farah and syafc tak suke sofea sebab aida lah . 
penghasut ! tak layak jadi manusia , jadi SETAN Je. Kbyeee xD babi selamanya jadi babi k -_-

Label:



Older Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human and blahblah goes here. Change with your suwettie words :D

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!